Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 09, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Multimedia Polska ogłaszają wyniki i zapowiadają inwestycje

W pierwszym półroczu br. przychody sieci kablowej Multimedia Polska wyniosły 202,4 mln zł, co oznacza wzrost o 8,4 proc. w porównaniu z tym samym okresem ub.r. Spółka zapowiada wprowadzenie usługi wideo na żądanie i akwizycje.

Notowana na giełdzie spółka Multimedia Polska SA przedstawiła wczoraj wyniki finansowe. W pierwszej połowie roku wskaźnik EBITDA sieci wyniósł 101,1 mln zł (wzrost o 13,3 proc. w porównaniu z tym okresem 2006 roku). Multimedia zanotowały 9-proc. wzrost przychodów w drugim kwartale br. (wyniosły one 102,5 mln zł) wobec drugiego kwartału 2006. Operator pracuje nad uruchomieniem we wrześniu usługi wideo na żądanie. W bibliotece filmowej znajdzie się ok. 300 pozycji. Obejrzenie jednej produkcji ma kosztować 7-15 zł. Z usługi będą mogli korzystać abonenci cyfrowej oferty telewizyjnej Multimediów (w 23 miastach). Także jesienią w ofercie sieci pojawi się m.in. TVN CNBC Biznes. O kilka procent zdrożeją opłaty abonamentowe. Operator chce zwiększyć zasięg usługi triple play (telewizja, Internet, telefon). - Do końca roku możliwy jest zakup przez spółkę jednej, dwóch sieci kablowych, które mają od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy abonentów - zapowiada Andrzej Rogowski, prezes Multimediów Polska. Wartość każdej transakcji może przekroczyć kilkadziesiąt milionów złotych. Dodatkowo spółka przymierza się do zaoferowania triple play na łączach Telekomunikacji Polskiej w miastach, gdzie nie jest obecna. Sieć Multimedia Polska ma 630 tys. abonentów, Vectra - 643 tys., UPC Polska – 1 mln.

(AG, 09.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.