Dobry maj dla większości miesięczników wnętrzarskich
09.08.2007, 08:17
W maju spośród miesięczników wnętrzarskich tylko "Elle Decoration" i "Dom & Wnętrze" miały sprzedaż niższą niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Najwyższą sprzedaż ogółem spośród miesięczników wnętrzarskich w maju br. miały ”Cztery Kąty” (Agora SA) – 108 771 egz. (wzrost o 19,95 proc. wobec maja 2006), następnie ”M jak mieszkanie” (Wydawnictwo Murator) - 65 792 egz. (wzrost o 19,47 proc.) i ”Moje Mieszkanie” (G+J Polska) – 50 467 egz. (wzrost o 9,46 proc.). Kolejne miejsca zajmują: ”Mój Piękny Dom” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 31 400 egz. (wzrost o 16,74 proc.), ”Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) – 24 363 egz. (wzrost o 27,26 proc.), ”Dobre Wnętrze” (Wydawnictwo Murator) – 21 636 egz. (wzrost o 15,95 proc.), ”Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska SA) – 16 008 egz. (spadek o 1,55 proc.), ”Elle Decoration” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 11 518 egz. (spadek o 3,55 proc.). Sprzedaż ogółem ”Tak mieszkam” (Prószyński Media) wyniosła 27 444 egz. (od wydania październikowego 2006 roku tytuł zmienił cykl wydawniczy z dwumiesięcznika na miesięcznik).(SK, 09.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










