Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 08, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cyfrowy Polsat wirtualnym operatorem komórkowym

Halo Polsat wystartuje na jesieni. Grupą docelową usług telekomunikacyjnych Cyfrowego Polsatu będą abonenci platformy.

Nazwa i logo marki – Halo Polsat - bezpośrednio nawiązują do brandu operatora - Cyfrowego Polsatu. Autorem kreacji jest zespół Cyfrowego Polsatu i agencja Rzut Oka. Cyfrowy Polsat z usługami telekomunikacyjnymi wystartuje jesienią tego roku. Platforma swoje usługi będzie świadczyć w oparciu o sieć radiową Era, natomiast zaprojektowała własną sieć telekomunikacyjną. Oferta Halo Polsat będzie dostępna w opcji z abonamentem i pre-paid. Do dyspozycji klientów zostaną oddane plany taryfowe, telefony i usługi dodatkowe zaprojektowane specjalnie z myślą o ich potrzebach. Naturalną grupą docelową usług telekomunikacyjnych Cyfrowego Polsatu będą abonenci platformy. Operator będzie jednak kierował swoją ofertę do masowego odbiorcy.

(oprac. BW, 08.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.