Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 08, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Środkowoeuropejska ekspansja brokera AtMedia

Należący do spółki Chellomedia broker kanałów tematycznych AtMedia wejdzie na rynki: czeski, słowacki, węgierski i rumuński.

Dotychczas AtMedia działał jedynie na polskim rynku. Po ekspansji centrala brokera będzie się znajdowała w Warszawie. AtMedia rozpocznie działalność poza Polską od sprzedaży czasu reklamowego własnych kanałów. - Jako broker, podobnie jak w Polsce, będziemy niezależni, dlatego jesteśmy otwarci na współpracę również z zewnętrznymi nadawcami – mówi Marcin Boroszko, dyrektor zarządzający AtMedia, który koordynuje prace nad ekspansją brokera na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce AtMedia sprzedaje czas reklamowy dla 28 kanałów tematycznych – w tym Canal+, MTV Polska, National Geographic Channel, AXN. Spółka należy do amerykańskiego koncernu Liberty Global, który jest właścicielem sieci kablowych UPC, Cablecom i Telenet w 11 krajach Europy.

(AG, 08.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.