Środkowoeuropejska ekspansja brokera AtMedia
08.08.2007, 08:15
Należący do spółki Chellomedia broker kanałów tematycznych AtMedia wejdzie na rynki: czeski, słowacki, węgierski i rumuński.
Dotychczas AtMedia działał jedynie na polskim rynku. Po ekspansji centrala brokera będzie się znajdowała w Warszawie. AtMedia rozpocznie działalność poza Polską od sprzedaży czasu reklamowego własnych kanałów. - Jako broker, podobnie jak w Polsce, będziemy niezależni, dlatego jesteśmy otwarci na współpracę również z zewnętrznymi nadawcami – mówi Marcin Boroszko, dyrektor zarządzający AtMedia, który koordynuje prace nad ekspansją brokera na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce AtMedia sprzedaje czas reklamowy dla 28 kanałów tematycznych – w tym Canal+, MTV Polska, National Geographic Channel, AXN. Spółka należy do amerykańskiego koncernu Liberty Global, który jest właścicielem sieci kablowych UPC, Cablecom i Telenet w 11 krajach Europy.(AG, 08.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










