Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 07, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na koniec półrocza w Polsce było 107,5 tys. nośników reklamy zewnętrznej

W czerwcu br. w Polsce było 107,5 tys. nośników reklamy zewnętrznej wszystkich formatów – podała w raporcie Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej. Rośnie liczba nośników o powierzchni 18 mkw., a najszybciej ubywa tradycyjnych billboardów (12 mkw.).

Najwięcej, bo 40,3 tys. było nośników małego formatu (m.in. słupy reklamowe, plakaty na stacjach paliw, nośniki w szkołach, półkola na wiatach przystankowych, nośniki 1,2 x 0,9 m). Kolejne pozycje zajęły: standardowe tablice o powierzchni 12 mkw. (30,8 tys.), citylighty 1,2 x 1,8 m (20,9 tys.), frontlighty 6 x 3 m (10,6 tys.), scrolle 9 mkw. (1,2 tys.), backlighty 6 x 3 m (1 tys.), frontlighty 12 x 3 m (730) i frontlighty 12 x 4 m (641). Pod koniec lipca Izba opublikowała raport, według którego na koniec czerwca br. w Polsce było 104,9 tys. nośników. Jak informuje Lech Kaczoń, prezes IGRZ, tamten raport zawierał nieścisłości wynikające z błędnych wyliczeń programu komputerowego. Obecne zestawienie uwzględnia poprawki nadesłane przez firmy do IGRZ do końca lipca br. Zestawienie obejmuje firmy: AMS SA, Cityboard Media, Clear Channel Poland, Grupa Ströer, News Outdoor Poland SA, Apro, EuroAWK, Business Consulting, Diam Advertising Group SA, Gigaboard Polska, Globart, Mini Media/Publiprox, Schulz Media, Supersigns Polska oraz – po raz pierwszy – BP Media, Ruch SA i Warexpo.

(TW, 07.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.