TVP tydzień później zacznie sprzedaż reklam na wrzesień
Biuro reklamy Telewizji Polskiej SA w przyszły poniedziałek rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień. Poprzednio zapowiadano, że nastąpi to dziś.
Przesunięcie terminu oznacza, że na odbywającą się w pierwszej kolejności sprzedaż cennikową TVP przeznaczy tydzień, a nie dwa tygodnie. – Nie sądzę, żeby miało nam to utrudnić pracę. Dwa tygodnie na zakupy z cennika to było za długo – mówi Sergiusz Geller, media planner buyer z domu mediowego MPG. Biuro reklamy TVP zmienia od sierpnia zasady sprzedaży. Najpierw będzie można kupować czas reklamowy wyłącznie z cennika (pierwotnie ten etap miał zająć dwa tygodnie, teraz - tydzień). Potem resztę zasobów TVP będzie sprzedawać w pakietach. W pierwszej kolejności będą przyjmowane zamówienia na droższe i mniej popularne pakiety. Na kupno standardowych, najpopularniejszych, zostanie kilka dni pod koniec miesiąca.(RUT, 06.08.2007)










