W lipcu najbardziej wzrosła widownia TVN 24 i Polsatu Sport
Sześć spośród dziesięciu najbardziej popularnych kanałów tematycznych zanotowało w lipcu wzrost średniej widowni dobowej (AMR) – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Największą widownię - 199 tys. widzów - miał w pierwszym miesiącu wakacji kanał TVN 24. W lipcu ub.r. wyniosła ona 128 tys. widzów. Dwukrotny wzrost widowni, z 17 tys. widzów przed rokiem do 34 tys. widzów obecnie, zanotował z kolei Polsat Sport. Wzrost widowni uzyskały ponadto kanały: Viva Polska – z 31 tys. do 32 tys., MiniMini – z 20 tys. do 28 tys., TVN Style – z 20 tys. do 22 tys. i AXN – z 18 tys. do 22 tys. Spadła widownia: Cartoon Network/TCM – do 39 tys. z 42 tys., Jetiksa – do 37 tys. z 43 tys., a Discovery Channel – z 27 tys. do 25 tys. Widownia Eurosportu zarówno w lipcu br., jak i w lipcu ub.r. wyniosła 25 tys. widzów.(AG, 06.08.2007)










