Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 03, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Toyota Auris na nośnikach reklamy zewnętrznej nad Bałtykiem

Do końca sierpnia potrwa w północnej Polsce kampania wizerunkowa Toyoty Auris (Toyota Motor Poland). To jedna z największych akcji koncernu na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Reklamy zamówiono w 30 miastach, w tym m.in. w Międzyzdrojach, Ustce, Łebie, Mikołajkach i Mrągowie. Wsparciem dla nich są siatki wielkoformatowe umieszczone m.in. w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Model samochodu, w zależności od rejonu, promowany jest kilkoma hasłami, m.in.: ”Perła Bałtyku”, ”Gwiazda na molo” i ”Władysławowo-stylowo”. Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku Toyoty poprzez budowanie pozytywnych skojarzeń. Kreację kampanii na rynek polski przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Media kupił i zaplanował dom mediowy Zenithmedia (ZenithOptimedia Group).

(DOK, 03.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.