Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 02, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Przekrój” przygotowuje się do relaunchu

Tygodnik ”Przekrój” (Edipresse Polska SA) przygotowuje się do zmiany makiety.

Zmieni się sposób łamania i ilustrowania tekstów oraz struktura pisma. Pojawią się nowe rubryki. Zerówka ma być gotowa w październiku. Nad graficzną stroną projektu czuwa Marek Knap, dyrektor artystyczny wydawnictwa. Jesienią zmieni się też strona internetowa tygodnika. Średnia sprzedaż ogółem ”Przekroju” od stycznia do maja br. wyniosła 66 705 egz. (dane ZKDP).

(AW, 02.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.