Wydatki telekomów na reklamę wzrosły o 23 proc.
02.08.2007, 08:25
Pięciu największych operatorów telefonii komórkowej i stacjonarnej wydało na reklamę w pierwszym półroczu tego roku prawie 573 mln zł – wynika z raportu Expert Monitora. To o 23 proc. więcej niż w pierwszym półroczu 2006 roku.
Tym razem najwięcej na reklamę wydał drugi w ub.r. Polkomtel SA – 183,7 mln zł, czyli o 59 proc. więcej niż rok temu. Na drugie miejsce spadła Polska Telefonia Cyfrowa z wydatkami 143,9 mln zł (spadek o 8,22 proc.), a kolejne pozycje zajęli: PTK Centertel – 127,1 mln zł (wzrost o 14,54 proc.), P4 (Play) – 65,6 mln zł (działa od br.) i Telekomunikacja Polska SA – 52,6 mln zł (spadek o 22 proc.). Na szóstym miejscu znalazła się firma Tele2 Polska z wydatkami 15,4 mln zł (wzrost o 12,29 proc.). Wyniki opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania rabatów. Monitorowane media to: telewizja, radio, prasa i kina.(TW, 02.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










