Męskie fantazje w reklamie pralek Beko
Dziś zaczyna się kampania reklamowa pralek marki Beko.
Dwa spoty (30- i 10-sekundowy) zostały wybrane spośród międzynarodowych spotów opracowanych przez agencję reklamową TBWA i zaadaptowane na rynek polski. Ich bohaterem jest mężczyzna, który widząc w restauracji piękną kobietę, wyobraża sobie, jak z nią flirtuje, a potem, już w domu, chowa do pralki koszulę z kołnierzykiem poplamionym szminką. Tu fantazja się kończy. Do łazienki wkracza żona i wymierza mu cios w brzuch. Reklamę będą emitować: TVN, Polsat, TVN Siedem, TV 4, Puls, Tele 5, Discovery, kanały tematyczne z portfolio AT Media, TVN Turbo, Polsat Sport. Kampania potrwa do 9 września 2007 roku. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Kampanię wspierają także działania PR prowadzone przez agencję Multi Communications.(MŁ, 01.08.2007)










