Relaunch Kingi Pienińskiej
31.07.2007, 08:14
Spółka GFT Goldfruct, producent wody mineralnej Kinga Pienińska, promuje nowy wizerunek marki, na razie głównie w sieci sprzedaży.
Opracowanie nowego opakowania, reklam i hasła kampanii dział marketingu zdecydował się zlecić w drodze konkursu. Zlecenie zdobyli freelancerzy: Beata Jerlicz, copywriter (autorka hasła kampanii ”Kinga Pienińska – naturalnie doskonała”) i Maciej Koński, grafik. Działania prowadzone są lokalnie (Pieniny i Podhale), w prasie handlowej oraz ”Wysokich Obcasach” (dodatku do ”Gazety Wyborczej”), w katalogu, ulotkach i plakatach reklamowych wspierających sprzedaż, na banerach towarzyszących wakacyjnym imprezom. Jak mówi Joanna Nowicka, szef zespołu ds. marketingu i reklamy spółki, działania będą prowadzone do końca roku i zostaną jeszcze poszerzone o prasę lifestylową oraz zdrowotną. Dodatkowym wsparciem są działania PR, realizowane przez agencję Tratoria – Dom Przyjaciół Wina (m.in. konkursy w prasie i zainicjowanie kampanii społecznej skierowanej do kobiet). Grupą docelową kampanii są przede wszystkim sieci detaliczne oraz osoby w wieku 24-45 lat, głównie kobiety. W przyszłym roku GFT Goldfruct zamierza rozszerzyć działania o reklamę w telewizji i nie wyklucza, że tym celu będzie poszukiwał domu mediowego.(MŁ, 31.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










