Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 31, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Clear Channel Poland dalej inwestuje w nośniki SuperNet 6x3

Do końca września firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland będzie miała 1650 tablic sieci SuperNet 6x3, czyli nośników formatu 6 x 3 m, które stoją w 15 największych miastach kraju. Obecnie firma ma ich 1,4 tys.

Od początku stycznia do końca czerwca br. liczba nośników SuperNet zwiększyła się o 60 proc. W tym okresie najwięcej przybyło ich w Trójmieście (wzrost o 117 proc.), Poznaniu (95 proc.), Łodzi (87 proc.), Aglomeracji Śląskiej (75 proc.), Wrocławiu (52 proc.) i Warszawie (47 proc.). Jak informuje Clear Channel, od początku stycznia do końca maja br. średnia miesięczna sprzedaż firmy była wyższa o 71 proc. od średniej miesięcznej sprzedaży w całym 2006 roku.

(TW, 31.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.