Clear Channel Poland dalej inwestuje w nośniki SuperNet 6x3
31.07.2007, 08:14
Do końca września firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland będzie miała 1650 tablic sieci SuperNet 6x3, czyli nośników formatu 6 x 3 m, które stoją w 15 największych miastach kraju. Obecnie firma ma ich 1,4 tys.
Od początku stycznia do końca czerwca br. liczba nośników SuperNet zwiększyła się o 60 proc. W tym okresie najwięcej przybyło ich w Trójmieście (wzrost o 117 proc.), Poznaniu (95 proc.), Łodzi (87 proc.), Aglomeracji Śląskiej (75 proc.), Wrocławiu (52 proc.) i Warszawie (47 proc.). Jak informuje Clear Channel, od początku stycznia do końca maja br. średnia miesięczna sprzedaż firmy była wyższa o 71 proc. od średniej miesięcznej sprzedaży w całym 2006 roku.(TW, 31.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










