Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 27, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Puszka dla kibiców z Lubina

Zagłębie Lubin – piłkarski Mistrz Polski – ma swój napój energetyzujący o nazwie „Zagłębie energii".

W połowie lipca Zagłębie zaczęło kampanię wizerunkową na billboardach w miastach Dolnego Śląska z hasłem „Ekstraklasa w zasięgu ręki”. Skierowana ona była do kibiców spoza Lubina. – „Zagłębie energii" kierujemy do naszych obecnych kibiców – mówi Arkadiusz Trzeciakiewicz, dyrektor działu marketingu Zagłębia. Wizerunek puszki opracowała agencja Nowy Horyzont z Lubina. Debiut nowego napoju nastąpi w dniu meczu ze Steauą Bukareszt. Kibice będą mogli kupić „Zagłębie energii” przed meczem II rundy eliminacyjnej Ligi Mistrzów. Cena na razie nie jest znana.

(BW, 27.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.