Puszka dla kibiców z Lubina
27.07.2007, 16:47
Zagłębie Lubin – piłkarski Mistrz Polski – ma swój napój energetyzujący o nazwie „Zagłębie energii".
W połowie lipca Zagłębie zaczęło kampanię wizerunkową na billboardach w miastach Dolnego Śląska z hasłem „Ekstraklasa w zasięgu ręki”. Skierowana ona była do kibiców spoza Lubina. – „Zagłębie energii" kierujemy do naszych obecnych kibiców – mówi Arkadiusz Trzeciakiewicz, dyrektor działu marketingu Zagłębia. Wizerunek puszki opracowała agencja Nowy Horyzont z Lubina. Debiut nowego napoju nastąpi w dniu meczu ze Steauą Bukareszt. Kibice będą mogli kupić „Zagłębie energii” przed meczem II rundy eliminacyjnej Ligi Mistrzów. Cena na razie nie jest znana.(BW, 27.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










