Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 27, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrosła liczba nośników reklamy zewnętrznej powyżej 18 mkw.

Liczba nośników reklamy zewnętrznej w Polsce na koniec II kwartału br. wyniosła 104,6 tys. – podała Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej. Zestawienie po raz pierwszy uwzględniło nośniki BP Media, Ruch SA i Warexpo.

Zdaniem IGRZ, zmalała liczba nośników o powierzchni 12 mkw. (do 30,9 tys.), a wzrosła przede wszystkim tych o powierzchni 18 mkw. (do 10,5 tys.), 36 mkw. (do 718), 48 mkw. (do 644) i scrolli (do 750). To wynik poprawy standardów na polskim rynku outdooru. Raport nie uwzględnił konstrukcji montowanych na ścianach budynków podczas remontów.

(DOK, 27.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.