Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 27, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Rzeczpospolita” najczęściej cytowana

1404 razy media powoływały się na ”Rzeczpospolitą” w czerwcu br. – wynika z raportu opracowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.

”Rzeczpospolita” jest liderem rankingu cytowań, wyprzedza ”Gazetę Wyborczą” (powołano się na nią w czerwcu 1266 razy) i ”Dziennik” (1127). Kolejne miejsca w zestawieniu zatytułowanym ”Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” zajmują: ”Wprost” (606), ”Życie Warszawy” (392), ”Fakt” (313), ”Newsweek Polska” (287), TVN 24 (272), ”Gazeta Prawna” (242), RMF FM (216), ”Puls Biznesu” (198), ”Super Express” (189), Radio Zet (153), Program I Polskiego Radia (152), Onet.pl (149). ”Rzeczpospolitą” cytowano głównie w kontekście rankingów i sondaży, polityki polskiej oraz prawa. W czerwcu wyżej niż zazwyczaj znalazły się ”Fakt” i Radio Zet. Tabloid zawdzięcza to publikacji dotyczącej rzekomego podżegania do samobójstwa sióstr betanek w klasztorze w Kazimierzu Dolnym, która nie znalazła potwierdzenia w faktach – inne media powołały się na nią 74 razy. Natomiast najczęściej cytowanym materiałem Radia Zet był komentarz Marka Starybrata – wywiad z wicepremierem Romanem Giertychem skomentował on na antenie słowami: ”Roman, przestań pieprzyć”. Inne media przytoczyły go 59 razy. Tekstem, na który media powoływały się w czerwcu najczęściej (131 razy), był materiał ”Jak w rodzinie kasa ginie” opublikowany w ”Gazecie Wyborczej” opisujący finanse Ligi Polskich Rodzin. Jego autorami byli: Piotr Głuchowski, Marcin Kącki, Marcin Kowalski i Wojciech Szacki. W czerwcu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 7117 przekazów.

(GK, 27.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.