Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 26, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niższe wpływy z nośników na pojazdach komunikacji miejskiej

O 3 proc. zmalały wpływy ze sprzedaży reklam na nośnikach umieszczonych na środkach komunikacji miejskiej w drugim kwartale br. - podała Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.

Sprzedaż tego typu nośników wyniosła w tym okresie 12,7 mln zł. Jak szacuje IGRZ, to wynik wejścia w życie nowych przepisów ograniczających w niektórych miastach dostępność nośników, wprowadzenia na rynek nowoczesnych pojazdów i związanego z tym wzrostu cen za wynajem powierzchni. W pierwszej piątce najbardziej aktywnych sektorów zainteresowanych tego typu nośnikami znalazły się: rozrywka/kultura (27,4 proc. udziału we wpływach), żywność (16,6 proc.), telekomunikacja (11,8 proc.), motoryzacja/transport (10,2 proc.) i sprzedaż (10 proc.). Zestawienie objęło AMS SA, Business Consulting i CAM Media.

(DOK, 26.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.