Niższe wpływy z nośników na pojazdach komunikacji miejskiej
26.07.2007, 08:16
O 3 proc. zmalały wpływy ze sprzedaży reklam na nośnikach umieszczonych na środkach komunikacji miejskiej w drugim kwartale br. - podała Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.
Sprzedaż tego typu nośników wyniosła w tym okresie 12,7 mln zł. Jak szacuje IGRZ, to wynik wejścia w życie nowych przepisów ograniczających w niektórych miastach dostępność nośników, wprowadzenia na rynek nowoczesnych pojazdów i związanego z tym wzrostu cen za wynajem powierzchni. W pierwszej piątce najbardziej aktywnych sektorów zainteresowanych tego typu nośnikami znalazły się: rozrywka/kultura (27,4 proc. udziału we wpływach), żywność (16,6 proc.), telekomunikacja (11,8 proc.), motoryzacja/transport (10,2 proc.) i sprzedaż (10 proc.). Zestawienie objęło AMS SA, Business Consulting i CAM Media.(DOK, 26.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










