Wpływy z reklam: straciły "Fakt" i "Gazeta Prawna"
26.07.2007, 08:15
Z dziesiątki dzienników, które w pierwszym półroczu br. miały największe wpływy reklamowe, słabszy wyniki niż w tym samym okresie ub.r. miały "Fakt" i "Gazeta Prawna".
Jak wynika z danych cennikowych Expert Monitora (bez uwzględniania rabatów i autopromocji) w okresie styczeń-czerwiec br. najwięcej zarobiła ”Gazeta Wyborcza” – 483,3 mln zł (wzrost o 8,35 proc. w porównaniu z okresem styczeń-czerwiec 2006 roku). Na drugim miejscu znalazła się ”Rzeczpospolita” – 88,8 mln zł (wzrost o 3,48 proc.), a na trzecim ”Fakt” – 81,4 mln zł (spadek o 18,57 proc.). Kolejne miejsca w pierwszej dziesiątce zajmują: ”Dziennik” – 68,8 mln zł (tytuł ukazuje się od kwietnia ub.r.), ”Super Express” – 46,2 mln zł (wzrost o 6,32 proc.), ”Dziennik Bałtycki” – 40,8 mln zł (wzrost o 0,76 proc.), ”Głos Wielkopolski” – 39,0 mln zł (wzrost o 48,98 proc.), ”Metro” – 30,8 mln zł (wzrost o 51,53 proc.), ”Gazeta Prawna” – 27,1 mln zł (spadek o 2,65 proc.), ”Dziennik Zachodni” – 24,8 mln zł (wzrost o 5,42 proc.).(SK, 26.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










