"Wprost" liderem przychodów z reklamy wśród tygodników
25.07.2007, 08:20
W dziesiątce tygodników, które w pierwszym półroczu br. miały największe wpływy reklamowe (dane cennikowe), prowadzą tygodniki opinii.
Jak wynika z danych cennikowych Expert Monitora (bez uwzględniania rabatów i autopromocji), w okresie styczeń-czerwiec br. najwięcej zarobił ”Wprost” (AWR ”Wprost”) – 55,5 mln zł (spadek o 7,39 proc. w porównaniu z okresem styczeń-czerwiec 2006 roku). Wyprzedził ”Politykę” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy), która zarobiła 53,1 mln zł (spadek o 4,44 proc.) oraz ”Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) – 52,4 mln zł (wzrost o 5,78 proc.). Kolejne miejsca w pierwszej dziesiątce tygodników o najwyższych przychodach reklamowych w pierwszym półroczu br. zajmują: ”Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) – 34 mln zł (wzrost o 12,5 proc.), ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA) – 31,6 mln zł (wzrost o 3,83 proc.), ”Gala” (G+J Polska) – 29,4 mln zł (wzrost o 11,71 proc.), ”Naj” (G+J Polska) – 20,1 mln zł (spadek o 7,96 proc.), ”Przekrój” (Edipresse Polska SA) – 19,5 mln zł (spadek o 7,58 proc.), ”Tele Magazyn” (Spółka Wydawnicza Tele Magazyn) – 15,9 mln zł (wzrost o 0,24 proc.) oraz ”Pani Domu” (Axel Springer Polska) – 15,6 proc. (spadek o 2,4 proc.).(AW, 25.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










