Maria Seweryn ambasadorem Kropli Beskidu
Ruszyła kampania ”Po Kropli do źródła” wody Kropla Beskidu (Coca-Cola Poland Services). Ambasadorem marki została Maria Seweryn.
W kampanii o charakterze public relations podkreślane są wartości, takie jak tradycje rodzinne i czas spędzany w gronie najbliższych. Celem jest kreowanie wizerunku marki Kropla Beskidu jako produktu dla całej rodziny, o najlepszych tradycjach i z najczystszego źródła. W kampanii wykorzystano media skierowane do kobiet oraz regionalne. Na łamach magazynu ”Claudia” zaplanowano konkurs o tematyce rodzinnej dla czytelniczek oraz cykl advertoriali, w których Maria Seweryn opowie o swoich rodzinnych korzeniach. We wrześniowym numerze magazynu pojawi się insert w postaci plakatu z drzewem genealogicznym zaprojektowanym przez Edwarda Lutczyna. Plakat umożliwi nakreślenie drzewa genealogicznego każdej rodziny. Kampania była realizowana w cyklu ”Spacerowników”– dodatków do ”Gazety Wyborczej”. Działania potrwają do listopada. Kampanię przygotowała agencja Primum Public Relations. Media zaplanował i kupił Starcom.(MŁ, 25.07.2007)










