Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 25, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maria Seweryn ambasadorem Kropli Beskidu

Ruszyła kampania ”Po Kropli do źródła” wody Kropla Beskidu (Coca-Cola Poland Services). Ambasadorem marki została Maria Seweryn.

W kampanii o charakterze public relations podkreślane są wartości, takie jak tradycje rodzinne i czas spędzany w gronie najbliższych. Celem jest kreowanie wizerunku marki Kropla Beskidu jako produktu dla całej rodziny, o najlepszych tradycjach i z najczystszego źródła. W kampanii wykorzystano media skierowane do kobiet oraz regionalne. Na łamach magazynu ”Claudia” zaplanowano konkurs o tematyce rodzinnej dla czytelniczek oraz cykl advertoriali, w których Maria Seweryn opowie o swoich rodzinnych korzeniach. We wrześniowym numerze magazynu pojawi się insert w postaci plakatu z drzewem genealogicznym zaprojektowanym przez Edwarda Lutczyna. Plakat umożliwi nakreślenie drzewa genealogicznego każdej rodziny. Kampania była realizowana w cyklu ”Spacerowników”– dodatków do ”Gazety Wyborczej”. Działania potrwają do listopada. Kampanię przygotowała agencja Primum Public Relations. Media zaplanował i kupił Starcom.

(MŁ, 25.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.