Telewizje zrezygnowały z emisji komedii i programów rozrywkowych
24.07.2007, 08:16
Z ramówek głównych stacji telewizyjnych zniknęły programy rozrywkowe, komedie i sitcomy. To reakcja na katastrofę polskiego autokaru z pielgrzymami, która miała miejsce w niedzielę rano koło Grenoble we Francji.
Zmiany w programie telewizje zaczęły wprowadzać w niedzielę, jeszcze przed ogłoszeniem przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego trzydniowej żałoby narodowej. Programy Telewizji Polskiej i Polsatu, a także m.in. TV 4 i TV Biznes mają czarne logo, a TVN i kanały tematyczne grupy dodały do logo czarną wstążeczkę. Podobnie postąpiła Superstacja. Dzisiejsze wydanie ”Celownika” w TVP 1 będzie nadawane z Francji, a jego temat to przyczyny i konsekwencje katastrofy autokaru. Przed programami publicystycznymi i informacyjnymi TVP ukazują się materiały filmowe poświęcone katastrofie. O 15.46 w TVP 2 jest emitowana dodatkowa ”Panorama”, a jej wieczorne wydania wydłużono. Planowany na dzisiaj w Gdańsku koncert Roda Stewarta, który miała transmitować TVP, został przełożony na czwartek. TVP 2 pokaże na żywo jego drugą część – początek transmisji ok. 21.15. Koncerty na sopockim molo przełożył TVN. Odbędą się one w połowie sierpnia, a Enrique Iglesias, który miał wystąpić dziś, zaśpiewa 2 września w trakcie Sopot Festival. Grupa TVN zawiesiła emisję kanału TVN Gra i nie nadaje programów call tv. Działa jednak kanał telesprzedażowy Mango. Programy telezakupowe emitowały wczoraj kanały Polsatu i TVP 1. Telewizje komercyjne nie zrezygnowały w czasie żałoby z emisji reklam. – Ale każdy klient może postanowić, że wstrzymuje reklamy w tych dniach. Na razie do tego nie doszło – mówi rzecznik prasowy grupy TVN Karol Smoląg. Natomiast TVP zredukowała liczbę spotów o blisko jedną trzecią.(RUT, 24.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










