Heyah na Ukrainie: kampania oferty Razom
20.07.2007, 08:25
Heyah (PTC) rozpoczęła na Ukrainie działania reklamowe promujące ofertę Razom.
W ramach tej oferty od 9 lipca koszt połączenia z Polski na Ukrainę został obniżony do 68 groszy brutto za minutę. Billboardy i plakaty Heyah promujące ofertę Razom można już zobaczyć w ukraińskich miastach. Reklamy pojawią się również w Polsce. Została także uruchomiona strona internetowa Heyah.pl/ukraine, na której znajdują się informacje o pełnej ofercie marki, a w telefonicznym biurze obsługi klienta Heyah zasiądą wkrótce konsultanci mówiący po ukraińsku. Heyah jest pierwszą w Polsce marką, która zaproponowała ofertę skierowaną głównie do wybranej grupy obcokrajowców. Choć z promocji mogą korzystać wszyscy użytkownicy Heyah, to jednak Razom kierowana jest przede wszystkim do mieszkańców Ukrainy przyjeżdżających do Polski. Zainteresowanie tym segmentem rynku to rezultat badań przeprowadzonych przez Heyah na początku 2007 roku. Wynika z nich, że Ukraińcy są jedną z najliczniejszych grup cudzoziemców przybywających do Polski, a ich liczba stale wzrasta. Kampanię oferty Razom Heyah opracowała i realizuje agencja reklamowa S4, dom mediowy Optimum Media OMD i agencja Engine.(MŁ, 20.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










