Wspólne badania Young & Rubicam Brands i SMG/KRC Millward Brown
20.07.2007, 08:20
Agencja Young & Rubicam Brands i instytut SMG/KRC Millward Brown rozpoczęły badania siły i konkurencyjności marek obecnych na polskim rynku – Brand Asset Valuator (BAV).
Badanie obejmie 1,3 tys. marek z kategorii dóbr szybko zbywalnych, dóbr trwałych, usług, marek medialnych i celebrities. Pod uwagę brane są m.in.: unikalność, zgodność z oczekiwaniami klientów i popularność. Analizy mają pomóc w behawioralnej i emocjonalnej ocenie marek, określić panujące między nimi zależności i wskazać najlepsze kierunki ich rozwoju. BAV ma umożliwić także oszacowanie dochodów i zysków związanych np. z wprowadzeniem na rynek nowych nazw i produktów. Badania opracowane przez agencję Young & Rubicam Brands potrwają do końca sierpnia, weźmie w nich udział 3 tys. osób. W Polsce jest to czwarta edycja BAV. Po raz pierwszy przeprowadzono je w 1994 roku.(DOK, 20.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










