Po długiej przerwie Teekanne szykuje dużą kampanię promocyjną
19.07.2007, 08:16
Producent herbaty Teekanne Polska po kilkuletniej przerwie planuje jesienią dużą kampanię reklamową. Do współpracy wybrał dom mediowy Guideline.
Ostatnia większa kampania herbaty Teekanne (na polskim rynku od 12 lat), która obejmowała telewizję, była prowadzona pod koniec lat 90. Działania zaplanowane na październik i listopad mają poprawić rozpoznawalność tej marki na polskim rynku. Będą też promowały produkty i nowości marki Teekanne. Producent chce ponadto komunikować, że jest marką z tradycjami – w tym roku firma obchodzi 125-lecie. Jak informuje Mariusz Grelewicz, dyrektor handlowy Teekanne, herbata ta obecnie zajmuje szóstą pozycję pod względem sprzedaży na polskim rynku – wyprzedzają ją m.in. marki Lipton, Tetley, Dilmah. W wyniku kampanii Teekanne chciałaby przesunąć się na czwartą lub piątą pozycję. Reklamy będą adaptacją pomysłów przygotowywanych przez centralę Teekanne. Za całość kampanii w Polsce odpowiada dom mediowy Guideline. Budżet kampanii wyniesie kilka milionów złotych. - Będzie porównywalny z wydatkami Dilmah w 2006 roku – mówi Grelewicz. - W dziewięćdziesięciu procentach przeznaczymy go na telewizję, głównie TVN. Planujemy również reklamę w magazynach kobiecych - dodaje.(MŁ, 19.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










