TVP zbada programy rozrywkowe swoje i konkurencji
18.07.2007, 08:17
Telewizja Polska zbada programy rozrywkowe Polsatu i TVN-u oraz te, które sama emituje – w tym nowości jesiennej ramówki. Badanie ma wskazać, które elementy programów rozrywkowych najsilniej wpływają na ich popularność.
Biuro programowe TVP szuka m.in. odpowiedzi na pytanie, co buduje sympatię widzów dla programów i jakie cechy wyróżniają lubianych prowadzących. Badanie ma także porównać formaty rozrywkowe w TVP i w stacjach komercyjnych pod względem nowoczesności, atrakcyjności i dynamiki. Respondenci będą odpowiadać na pytania dotyczące programów: TVP 1 (”Jaka to melodia”, ”Rodzina jak z nut”, ”Sekrety rodzinne”); TVP 2 (”Przebojowe Polki”, ”Europa da się lubić”, ”Szansa na sukces”, ”MC2”, ”Wielki poker”, ”Jeden z dziesięciu”, ”Familiada”, ”Podróże z żartem”, ”Mój pierwszy raz”, ”Duże dzieci” i ”Zakręcony tydzień”), Polsatu (”Grasz czy nie grasz”, ”Gra w ciemno”, ”Piotr Bałtroczyk przedstawia”, ”Jak oni śpiewają”) i TVN-u (”Taniec z gwiazdami”, ”Szymon Majewski show”), a także nowości jesiennych ramówek Jedynki i Dwójki. Badania powinny się zakończyć do października.(RUT, 18.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










