Rafał Adasiak odpowiada za wizerunek Ubisoftu
18.07.2007, 08:12
Ubisoft, jeden z największych producentów gier komputerowych na świecie (między innymi Rayman, Prince of Persia, The Settlers, Brothers in Arms, Tom Clancy’s Splinter Cell, Heroes), intensyfikuje działania w Polsce.
Do tej pory strategie marketingowe Ubisoftu były tworzone i nadzorowane w centrali firmy. Obecnie za wszelkie działania wizerunkowe odpowiada przedstawiciel firmy Ubisoft w Polsce. Zadanie to powierzono Rafałowi Adasiakowi, który jest w firmie PR & marketing executive - Eastern Europe. Poza pracą na naszym rynku koordynuje komunikację marketingową oraz PR firmy w trzech innych krajach (Czechy, Węgry, Słowacja). Rafał Adasiak pracował wcześniej m.in. dla SPI International (dyrektor marketingu) oraz w Warner Bros. (brand manager). Działania PR będą głównym elementem strategii komunikacyjnej firmy. W tym zakresie Ubisoft współpracuje z agencją Task Force Konsulting (PR korporacyjny i produktowy).(MŁ, 18.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










