Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 17, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Polityka” promuje dodatek o nałogach

Do środowego wydania tygodnika ”Polityka” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) bezpłatnie zostanie dołączony ”Pomocnik psychologiczny” zatytułowany ”I nie wódź nas na pokuszenie - czyli jak dopadają nas nałogi”.

Dodatek o objętości 42 stron będzie dodany do całego nakładu tygodnika (240 tys. egz.). Wydanie wesprze promocja w telewizji (TVN, TVN 24), radiu (Program III Polskiego Radia, Radio Zet, Tok FM), Internecie (Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Onet.pl, Polityka.pl) oraz wybranych punktach sprzedaży. Kreację spotu telewizyjnego przygotowała agencja reklamowa Adah Advertising, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Średnia sprzedaż ogółem ”Polityki” w okresie styczeń-kwiecień br. wyniosła 164 586 egz. (dane ZKDP).

(AW, 17.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.