Poznań promowany przez eventy nad Bałtykiem…
17.07.2007, 08:14
20 lipca ma się rozpocząć cykl eventów promujących w nadbałtyckich miejscowościach Poznań. Za ich przygotowanie odpowiada Grupa Fresh.
Mają powstać wioski, w których organizowane będą zabawy nawiązujące do regionu: wyścig koziołków, wyścig rowerowy Starego Marycha, lepienie z piasku rogali marcińskich. Akcja rozpocznie się w Ustce. Rozpoczęła się też kampania promocyjna Poznania na billboardach pod hasłem: ”Poznań fika na plaży. Wskocz po drodze na koziołki”. Poznań zwyciężył w konkursie Grupy Ströer ”Złote Formaty”. Kampania realizowana jest na nośnikach reklamy zewnętrznej w Polsce południowo-zachodniej. Potrwa dwa tygodnie. Jej celem jest wzrost liczby turystów przyjeżdżających do Poznania. Kreację przygotowała agencja reklamowa Just. Media zaplanowała Grupa Ströer. W najbliższym czasie podobne kampanie promocyjne rozpoczną: Rzeszów, Włocławek i Niepołomice.(DOK, 17.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










