Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 16, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MEN zrezygnowało z kampanii reklamowej mundurków szkolnych

Ministerstwo Edukacji Narodowej zrezygnowało z kampanii billboardowej promującej szkolne mundurki. Wcześniej przetarg na firmę, która miała ją zrealizować, oprotestowała agencja reklamowa DSK, jedna z dwóch biorących w nim udział.

Agencja oprotestowała zamówienie, ponieważ znalazł się w nim wymóg realizacji kampanii na tablicach formatu 5,04 x 2,38 m i na nośnikach w metrze, których jedynym operatorem jest Grupa Ströer, druga firma startująca w przetargu. Według DSK wymóg ten nie był uzasadniony merytorycznie, ponieważ w tak dużej kampanii można było wykorzystać więcej rodzajów nośników. Na piątkowej konferencji prasowej Roman Giertych, minister edukacji narodowej, nie wyjaśnił, dlaczego przetarg został unieważniony. – Nie znam przyczyn decyzji resortu. Mogę ją interpretować jako przyznanie się do błędnie napisanej specyfikacji, przeciwko której protestowaliśmy – mówi Piotr Pakuła, media communication manager DSK. Przedstawiciele Grupy Ströer nie chcieli komentować sytuacji. Budżet kampanii miał wynieść ok. 655 tys. zł.

(TW, 16.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.