Microsoft najsilniejszą marką w Wielkiej Brytanii
13.07.2007, 08:15
Koncern komputerowy Microsoft zajął pierwsze miejsce w brytyjskiej edycji tegorocznego rankingu marek, sporządzonym przez firmę badawczą Superbrands.
Badanie przeprowadzono na próbie trzech tys. konsumentów. Kolejne miejsca zajęły: Coca-Cola, Google, BBC, BP, British Airways, Lego, Guinness, Mercedes Benz i Cadbury. Poza dziesiątką znalazły się takie marki, jak: Porsche, Mark & Spencer, Heinz oraz Duracell. Firma Superbrands przeprowadziła osobny sondaż dotyczący siły marek wśród pracowników mediów i marketingu. Wyniki były diametralnie różne od sondażu konsumenckiego. Microsoft znalazł się poza pierwszą dziesiątką rankingu. Pierwsze miejsce specjaliści branżowi przyznali marce Google, a kolejne miejsca zajęły: Apple, iPod, Mini, eBay, BBC, Coca-Cola, Red Bull, Tesco i Waitrose.(ATS, 13.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










