Wzrost sprzedaży w segmencie magazynów dla mężczyzn
13.07.2007, 08:14
Prawie wszystkie miesięczniki dla mężczyzn sprzedawały się w kwietniu br. lepiej w porównaniu z tym samym okresem ub.r. Gorszy wynik zanotowały jedynie "CKM" i "Logo" – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Wśród pism biznesowych w kwietniu br. najwyższą sprzedaż ogółem zanotowała polska edycja miesięcznika ”Forbes” (Axel Springer Polska) – 58 422 egz. (wzrost o 5,39 proc. w porównaniu z kwietniem 2006 roku). Za nim uplasował się ”Manager Magazin” (Manager Media, wcześniej Wydawnictwo Infor Manager) – 31 626 egz. (wzrost o 33,32 proc.). Wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn liderem pozostaje ”CKM” (Marquard Media Polska) – 77 376 egz. (spadek o 4,87 proc.). Dalej są: ”Men’s Health” (Motor-Presse Polska) – 65 407 egz. (wzrost o 13,25 proc.) i ”Playboy” (Marquard Media Polska) – 64 891 egz. (spadek o 15,08 proc.). Sprzedaż ogółem shoppingowego miesięcznika dla mężczyzn ”Logo” (Agora SA) w kwietniu br. wyniosła 63 463 egz., czyli o 10 proc. mniej niż rok temu.(AW, 13.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










