Początek "Celownika" w TVP 1 ze słabszą oglądalnością niż "Na celowniku"
13.07.2007, 08:14
Pierwsze odcinki programu "Celownik" w TVP 1 miały w tym tygodniu niższą oglądalność i udział w rynku niż ostatnie wydania "Na celowniku" tydzień temu.
Magazyn ”Celownik” zajął w poniedziałek miejsce cyklu ”Na celowniku”, który dyrektor TVP 1 Małgorzata Raczyńska zdjęła z anteny, bo jego dziennikarze złamali zakaz wypowiadania się w mediach. ”Celownik”, podobnie jak ”Na celowniku”, jest magazynem magazyn reporterskim, ma również podobną oprawę. Zmieniła się jedynie ekipa przygotowująca program, w tym prowadzący. Jacka Cholewińskiego i Agnieszkę Świdzińską zastąpił Andrzej Buchowski z TVP 3 Opole. Po trzech odcinkach ”Celownik” miał średnio 2,66 mln widzów i 33,96 proc. udziału w rynku (najwięcej ze wszystkich telewizji). Jednak jeszcze lepsze wyniki miał w ubiegłym tygodniu (od poniedziałku do środy) magazyn ”Na celowniku” – 2,74 mln widzów, przy 36,75 proc. udziału w rynku (program był liderem pasma o godz. 17.20). Dane: AGB Nielsen Media Research.(RUT, 13.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










