"Mamo, to ja" liderem sprzedaży pism dla rodziców w kwietniu
12.07.2007, 08:20
W kwietniu br. tylko dwa spośród miesięczników dla rodziców zanotowały wyższą sprzedaż ogółem niż w kwietniu rok temu.
Pozycję lidera utrzymał miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA). Jego sprzedaż ogółem w kwietniu br. wyniosła 112 117 egz. (wzrost o 5,3 proc. w stosunku do kwietnia 2006 roku). Na drugim miejscu, jak przed rokiem, znalazło się ”Dziecko” (Agora SA) – 81 945 egz. (spadek o 19,65 proc.), na trzecim ”Rodzice” (G+J Polska) – 73 518 egz. (spadek o 22,03 proc). Kolejne pozycje zajęły: ”Twoje Dziecko” (Edipresse Polska SA) – 70 958 egz. (wzrost o 4,7 proc.) i ”Mam dziecko” (Wydawnictwo Bauer) – 69 267 egz. (spadek o 22,91 proc.). ”Baby” (Axel Springer Polska) miało w kwietniu br. sprzedaż ogółem na poziomie 75 775 egz., a debiutujący pod koniec lutego br. miesięcznik ”M jak mama” (Wydawnictwo Murator) w kwietniu miał wynik 52 207 egz. Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.(AW, 12.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










