Freestylowa komunikacja Fiata Sedici nad morzem
12.07.2007, 08:19
Dom mediowy Starcom realizuje działania reklamowe na Półwyspie Helskim, których celem jest wzmocnienie freestylowego wizerunku Fiata Sedici.
Fiat Sedici jest oficjalnym samochodem teamu Quicksilver Fiat Freestyle Team, w którym jeżdżą najlepsi sportowcy wolnego stylu z całej Europy. W ramach działań prowadzonych przez Fiata Sedici nad morzem logo Quicksilver Fiat Freestyle Team na zasadach wyłączności eksponowane jest w dziewięciu szkółkach widsurfingowych na Helu. Obrandowane zostały banery przy szkółkach, stojaki na deski wind- i kitesurfingowe, żagle, koszulki dla instruktorów, leżaki i flagi. Dodatkowo kampania prowadzona jest na niestandardowych nośnikach reklamy zewnętrznej, w tym na 140-metrowej długości banerze wzdłuż drogi oraz konstrukcji 12 x 4 m przy wjeździe do Helu. Nośniki należą do firmy Sequence Media. Kreacją niestandardowych nośników zajęła się agencja Leo Burnett Warszawa. Działania będą prowadzone przez całe wakacyjne.(MŁ, 12.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










