Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 10, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Leo Burnett przygotował reklamy Fiata Linea

”Ta linia mówi sama za siebie” – pod takim hasłem realizowana jest kampania wprowadzająca na rynek samochód Fiat Linea (Fiat Auto Poland).

Akcja realizowana jest w prasie (”Gazeta Wyborcza”, ”Fakt”, ”Dziennik”, ”Rzeczpospolita”), telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Telewizja Polsat), radiu (RMF FM, Radio Zet), Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce. Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett. Media kupił i zaplanował dom mediowy Starcom. Koncern nie ujawnia, do kiedy potrwa akcja.

(DOK, 10.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.