Słuchalność stacji ogólnopolskich: zyskują komercyjne, tracą publiczne
W drugim kwartale br. wzrosła słuchalność ogólnopolskich stacji komercyjnych, a spadła publicznych – wynika z najnowszych badań Radio Track, realizowanych przez MillwordBrown SMG/KRC.
Liderem pod względem udziałów w rynku w okresie kwiecień-czerwiec br. było RMF FM z wynikiem 23,2 proc. (w analogicznym okresie ub.r. – 22,5 proc.). Radio Zet miało 19,6 proc. udziałów (18 proc.), a Program I Polskiego Radia – 12,2 proc. (14,1 proc.). Na kolejnych miejscach znajdują się: Program III – 6,1 proc. (6,3 proc.), Radio Maryja – 2 proc. (2 proc.), Program II – 0,6 proc. (0,6 proc.) i Radio Bis – 0,4 proc. (0,6 proc.). W pierwszym półroczu 2007 roku RMF FM miało słuchalność na poziomie 22,8 proc. udziałów w rynku (w pierwszym półroczu 2006 roku – 22 proc.), Radio Zet – 19,4 proc. (18,4 proc.), Program I – 12,6 proc. (14,5 proc.), Program III – 6,4 proc. (6,2 proc.), Radio Maryja – 2,1 proc. (2,2 proc.), Program II – 0,6 proc. (0,6 proc.), a Radio Bis – 0,3 proc. (0,7 proc.).(KRZ, 10.07.2007)










