Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 09, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Stockinger w kampanii PKP Polskich Linii Kolejowych

Pod hasłem: "Bezpieczny przejazd. Zatrzymaj się i żyj" rozpoczęła się ogólnopolska kampania PKP Polskich Linii Kolejowych.

Celem akcji jest zmniejszenie liczby wypadków na przejazdach kolejowych. Reklamy, których twarzą jest Tomasz Stockinger, zamówiono w prasie (m.in. ”Rzeczpospolita”), telewizji (TVP 3), radiu (radio WAWa), Internecie (Onet.pl) i na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce. Wsparciem akcji jest gra komputerowa rozpowszechniania poprzez mailing i marketing wirusowy. Kampanię zaplanowano do 12 września.

(DOK, 09.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.