Projekt crossmediowy "Popcornu" i sieci Radia Eska
09.07.2007, 08:08
Miesięcznik młodzieżowy "Popcorn" (Axel Springer Polska) nawiązał współpracę z siecią Radia Eska.
W jej ramach partnerzy oferują zakup pakietu powierzchni reklamowej w obu mediach, włączając w to niestandardowe formy komunikacji z grupą docelową, m.in. konkursy sponsorowane. Celem współpracy jest stworzenie platformy reklamowej, która zwiększy i wzmocni zasięg dotarcia obu mediów. Przygotowano już wstępnie cennik. W ramach miesięcznego pakietu za 150 tys. zł klient otrzyma 30 spotów emitowanych na antenie przez trzy tygodnie, a także sześć wejść związanych z konkursami, przy liście przebojów ”Euro Top”. Informacje o konkursach wraz z logo pojawią się również na łamach ”Popcornu”. Nie jest to pierwszy projekt crossmediowy stworzony przez biuro reklamy magazynów Springera we współpracy z radiem. Przypomnijmy, że w czerwcu wystartował ”Auto Zet” – wspólny projekt tygodnika ”Auto Świata” i Radia Zet, zakładający współpracę redakcyjno-reklamową.(AW, 09.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










