"Joy" liderem sprzedaży w kwietniu
09.07.2007, 08:08
W kwietniu tego roku "Joy" osiągnął najwyższą sprzedaż ogółem wśród miesięczników luksusowych dla kobiet. Tytuł ten utrzymuje pozycję lidera drugi miesiąc z rzędu – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Sprzedaż ogółem ”Joy” (Marquard Media Polska) w kwietniu br. wyniosła 252 590 egz. Oznacza to spadek o 1,19 proc. w stosunku do kwietnia 2006 r., kiedy tytuł debiutował na rynku. Na drugim miejscu znalazł się ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) – 242 856 egz. (wzrost o 8,17 proc.), a na trzecim ”Glamour” (G+J Polska) – 208 177 egz. (spadek o 28,24 proc.). Kolejne miejsca zajęły: ”Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) – 110 804 egz. (spadek o 1,83 proc.), ”Pani” (Wydawnictwo Bauer) – 104 372 egz. (wzrost o 31,02 proc.), ”Elle” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 83 822 egz. (wzrost o 31,32 proc.), ”Uroda” (Edipresse Polska SA) – 61 714 egz. (wzrost o 11,84 proc.) oraz ”Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) – 60 447 egz. (spadek o 5,72 proc.). Shoppingowy miesięcznik ”Avanti” (Agora SA) miał sprzedaż ogółem na poziomie 158 230 egz. (wzrost o 5,16 proc.).(AW, 09.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










