Soda staje się studiem designerskim
06.07.2007, 08:30
Agencja reklamowa Soda w obecnej formie przestaje istnieć. Będzie studiem designerskim.
Soda stała się jednoosobową spółką. Pozostał w niej jedynie Jacek Żaczek, dotychczasowy szef agencji. – Zmieniam pole działalności. Rezygnuję z reklamy, zajmę się grafiką – tłumaczy Żaczek. Ola Harsan, współudziałowiec agencji i szefowa działu obsługi klienta Sody, przeszła do agencji PPI United, która jest oddziałem wiedeńskiej sieci Redaball. Harsan zasiliła zarząd firmy i stała się jej partnerem. Do PPI United przeszedł także Piotr Giegżno, dyrektor kreatywny Sody. Również część klientów Sody już nawiązała współpracę z nową agencją, są to m.in. Coty, Intercity i Polskie Radio. Obecnie w Sodzie nie został żaden klient reklamowy. Agencja powstała w 1998 roku jako Spiro, a następnie przekształciła się w Sodę. W ub.r. przedstawiciele agencji prowadzili rozmowy z ewentualnymi inwestorami, ale do żadnych ustaleń nie doszło.(MAZ, 06.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










