Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 06, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Słaba sprzedaż dzienników regionalnych w maju

Z pierwszej dziesiątki dzienników regionalnych tylko "Dziennik Łódzki" i tytuły, które zostały połączone w ub.r., zwiększyły sprzedaż w maju br. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Pozycję lidera utrzymał ”Dziennik Zachodni” ze średnią sprzedażą ogółem w maju br. wynoszącą 86 170 egz. (spadek o 7 proc. w porównaniu z tym samym miesiącem ub.r.). Drugie miejsce zajmuje ”Gazeta Pomorska” – 85 399 egz. (spadek o 2,77 proc.), a trzecie ”Głos Wielkopolski” – 51 621 egz. (wzrost o 68,27 proc., na ten wynik wpływ miało połączenie tytułu z ”Gazetą Poznańską” w grudniu ub.r.). Kolejne miejsca zajęły: ”Express Ilustrowany” – 51 459 egz. (spadek o 4,95 proc.), ”Dziennik Bałtycki” – 50 174 egz. (spadek o 5,4 proc.), ”Dziennik Polski” – 49 306 egz. (spadek o 6 proc.), ”Dziennik Łódzki” – 49 017 egz. (wzrost o 0,84 proc.), ”Gazeta Lubuska” – 46 877 egz. (spadek o 0,85 proc.), ”Echo Dnia” – 37 016 proc. (wzrost o 1,08 proc. - tytuł został połączony w czerwcu ub.r. z kieleckim dziennikiem ”Słowo”). ”Głos – Dziennik Pomorza” miał średnią sprzedaż ogółem w maju br. 42 176 egz. (tytuł ukazuje się od stycznia br., po połączeniu trzech pomorskich dzienników: ”Głosu Koszalińskiego/Głosu Słupskiego”, ”Głosu Pomorza” i ”Głosu Szczecińskiego”).

(SK, 06.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.