Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 06, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PRO Media House i Innova przygotowały kampanię Cinema City

Agencja reklamowa Innova i dom mediowy PRO Media House przygotowały kampanię promującą konkurs sieci Cinema City i Play, operatora komórkowego.

Biorący udział w konkursie muszą wykazać się wiedzą na temat kina. Kampania skierowana do osób w wieku 15 – 35 lat wykorzystuje outdoor, autobusy komunikacji miejskiej, Internet, prasę (dzienniki ogólnopolskie) i radio. Działania potrwają do końca sierpnia 2007 roku.

(MAZ, 06.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.