Podwójny numer urodzinowej ”Gali” będzie promowany w mediach
06.07.2007, 08:27
W poniedziałek ukaże się podwójny numer tygodnika ”Gala” (G+J Polska) – będzie miał 116 stron.
Podwójne wydanie przygotowano z okazji jubileuszu – sześciu lat ukazywania się tygodnika. Znajdzie się tam przegląd najlepszych sesji magazynu, a także wywiady ze gośćmi specjalnymi. ”Gala” dostępna będzie w dwóch wersjach: bez gadżetu w niezmienionej cenie (5,95 zł) oraz z filmem na DVD – komedią romantyczną ”Dziennik Bridget Jones” (16,95 zł). Łączny nakład numeru urodzinowego to 320 tys. egz. Drugą część filmu ”Bridget Jones – w pogoni za rozumem” czytelnicy będą mogli kupić z jednym z sierpniowych wydań tygodnika. Urodzinowe wydanie wesprze kampania w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN), radiu (Radio Zet) oraz prasie (tytuły własne G+J Polska). Za kreację odpowiada dział marketingu ”Gali”, a media zakupił dom mediowy Starcom. Średnia sprzedaż ogółem tygodnika w okresie styczeń-kwiecień br. wyniosła 107 133 egz. (dane ZKDP).(AW, 06.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










