Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 06, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Podwójny numer urodzinowej ”Gali” będzie promowany w mediach

W poniedziałek ukaże się podwójny numer tygodnika ”Gala” (G+J Polska) – będzie miał 116 stron.

Podwójne wydanie przygotowano z okazji jubileuszu – sześciu lat ukazywania się tygodnika. Znajdzie się tam przegląd najlepszych sesji magazynu, a także wywiady ze gośćmi specjalnymi. ”Gala” dostępna będzie w dwóch wersjach: bez gadżetu w niezmienionej cenie (5,95 zł) oraz z filmem na DVD – komedią romantyczną ”Dziennik Bridget Jones” (16,95 zł). Łączny nakład numeru urodzinowego to 320 tys. egz. Drugą część filmu ”Bridget Jones – w pogoni za rozumem” czytelnicy będą mogli kupić z jednym z sierpniowych wydań tygodnika. Urodzinowe wydanie wesprze kampania w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN), radiu (Radio Zet) oraz prasie (tytuły własne G+J Polska). Za kreację odpowiada dział marketingu ”Gali”, a media zakupił dom mediowy Starcom. Średnia sprzedaż ogółem tygodnika w okresie styczeń-kwiecień br. wyniosła 107 133 egz. (dane ZKDP).

(AW, 06.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.