Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 06, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W kampanii Krajowego Centrum do spraw AIDS mają wystąpić Szabatin i Kochanek

”W życiu jak w tańcu, każdy krok ma znaczenie” – pod takim hasłem rozpocznie się kampania społeczna Krajowego Centrum ds. AIDS przygotowana przez agencję reklamową Martis.

Celem akcji jest zwiększenie świadomości o zakażeniach HIV/AIDS. Akcja skierowana jest przede wszystkim do osób między 18 a 39 rokiem życia, aktywnych seksualnie, będących w związku lub planujących założenie rodziny. Motywem przewodnim kampanii jest taniec – metafora związku – w którym bohaterowie tańczą z wieloma partnerami. W reklamie występują znani tancerze: Robert Kochanek i Ewa Szabatin. Kampania ma być realizowana w prasie, radiu, Internecie, telewizji, kinach i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Wybór i zakup mediów trwa. Organizator akcji - Krajowe Centrum ds. AIDS jej przygotowanie zleciło warszawskiej agencji reklamowej Martis. Patronat nad nią objęły m.in.: Ministerstwo Zdrowia, Główny Inspektorat Sanitarny, Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna. Kampania rozpocznie się 31 lipca i potrwa do 1 grudnia, kiedy obchodzony jest Światowy Dzień AIDS.

(DOK, 06.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.