W kampanii Krajowego Centrum do spraw AIDS mają wystąpić Szabatin i Kochanek
06.07.2007, 08:27
”W życiu jak w tańcu, każdy krok ma znaczenie” – pod takim hasłem rozpocznie się kampania społeczna Krajowego Centrum ds. AIDS przygotowana przez agencję reklamową Martis.
Celem akcji jest zwiększenie świadomości o zakażeniach HIV/AIDS. Akcja skierowana jest przede wszystkim do osób między 18 a 39 rokiem życia, aktywnych seksualnie, będących w związku lub planujących założenie rodziny. Motywem przewodnim kampanii jest taniec – metafora związku – w którym bohaterowie tańczą z wieloma partnerami. W reklamie występują znani tancerze: Robert Kochanek i Ewa Szabatin. Kampania ma być realizowana w prasie, radiu, Internecie, telewizji, kinach i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Wybór i zakup mediów trwa. Organizator akcji - Krajowe Centrum ds. AIDS jej przygotowanie zleciło warszawskiej agencji reklamowej Martis. Patronat nad nią objęły m.in.: Ministerstwo Zdrowia, Główny Inspektorat Sanitarny, Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna. Kampania rozpocznie się 31 lipca i potrwa do 1 grudnia, kiedy obchodzony jest Światowy Dzień AIDS.(DOK, 06.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










