Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 05, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jutro rusza kampania abonamentu Play Lajt

Jutro pod hasłem "Taki pełny, a taki lekki" rozpocznie się kampania reklamowa abonamentu promocyjnego Play Lajt sieci komórkowej Play (P4).

Kampania obejmuje telewizję, prasę, radio i nośniki reklamy zewnętrznej. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brain. Media kupił dom mediowy Guideline.

(TW, 05.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.