Tylko dzienniki biznesowe zwiększyły sprzedaż w maju
05.07.2007, 08:42
Tylko ogólnopolskie dzienniki biznesowe zwiększyły w maju br. sprzedaż – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Pozostałe odnotowały spadki.
Największą średnią sprzedaż ogółem w maju br. miał ”Fakt” – 502 522 egz. W porównaniu z majem ub.r. tytuł ten odnotował spadek o 2,11 proc. Na drugim miejscu jest ”Gazeta Wyborcza” – 423 368 egz. (spadek o 4,24 proc.), na trzecim ”Dziennik” – 187 384 egz. (spadek o 27,66 proc.). Kolejne miejsca zajmują: ”Super Express” – 182 707 egz. (spadek o 6,49 proc.), ”Rzeczpospolita” – 143 490 egz. (spadek o 1,06 proc.), ”Gazeta Prawna” – 74 894 egz. (wzrost o 13,18 proc.), ”Przegląd Sportowy” – 65 174 egz. (spadek o 11,48 proc.), ”Puls Biznesu” – 20 374 egz. (wzrost o 0,16 proc.), ”Parkiet Gazeta Giełdy” – 11 655 egz. (wzrost o 19,48 proc.). Średnia sprzedaż ogółem tytułów ogólnopolskich ukazujących się dwa razy w tygodniu wyniosła w maju br.: ”Gazeta Podatkowa” – 36 518 egz. (wzrost o 4,46 proc.), ”Giełda Samochodowa” – 10 680 egz. (spadek o 21,48 proc.).(SK, 05.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










