Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 04, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Artur Muszkiet uruchamia nowy dom mediowy - Advantage

Artur Muszkiet, communication channel manager Unilever Polska SA, chce otworzyć dom mediowy Advantage.

Advantage będzie się specjalizował w obsłudze małych i średnich reklamodawców. - Chcemy im zaproponować dobry serwis w tradycyjnych mediach – mówi Muszkiet, który jest dyrektorem zarządzającym i udziałowcem nowej firmy. – Chcemy obalić pewne mity, na przykład o wysokich kosztach kampanii w telewizji, efektywności GRP i clutteru, tak by reklama w telewizji przestała dla tych reklamodawców być tajemnicą. Zamierzamy także wprowadzić ich w świat nowych mediów, gdyż pracujemy nad mocną ofertą, która mam nadzieję, będzie naszym wyróżnikiem – dodaje Muszkiet. W obszarze komunikacji w mediach cyfrowych spółka będzie współpracować z firmą Value Media. Advantage rozpoczęła już współpracę z pierwszymi klientami (z branży IT, turystycznej, edukacyjnej, motoryzacyjnej, wydawniczej i budowlanej). Do zespołu, który zatrudnia obecnie pięć osób, firma rekrutuje kolejnych pracowników. Muszkiet, który do końca sierpnia jako communication channel manager zarządza budżetem mediowym Unilevera w Polsce i w krajach nadbałtyckich, pracuje w polskim oddziale koncernu od półtora roku. Wcześniej pracował m.in. w Initiative Warszawa i CR Media Consulting.

(MŁ, 04.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.