Artur Muszkiet uruchamia nowy dom mediowy - Advantage
04.07.2007, 08:22
Artur Muszkiet, communication channel manager Unilever Polska SA, chce otworzyć dom mediowy Advantage.
Advantage będzie się specjalizował w obsłudze małych i średnich reklamodawców. - Chcemy im zaproponować dobry serwis w tradycyjnych mediach – mówi Muszkiet, który jest dyrektorem zarządzającym i udziałowcem nowej firmy. – Chcemy obalić pewne mity, na przykład o wysokich kosztach kampanii w telewizji, efektywności GRP i clutteru, tak by reklama w telewizji przestała dla tych reklamodawców być tajemnicą. Zamierzamy także wprowadzić ich w świat nowych mediów, gdyż pracujemy nad mocną ofertą, która mam nadzieję, będzie naszym wyróżnikiem – dodaje Muszkiet. W obszarze komunikacji w mediach cyfrowych spółka będzie współpracować z firmą Value Media. Advantage rozpoczęła już współpracę z pierwszymi klientami (z branży IT, turystycznej, edukacyjnej, motoryzacyjnej, wydawniczej i budowlanej). Do zespołu, który zatrudnia obecnie pięć osób, firma rekrutuje kolejnych pracowników. Muszkiet, który do końca sierpnia jako communication channel manager zarządza budżetem mediowym Unilevera w Polsce i w krajach nadbałtyckich, pracuje w polskim oddziale koncernu od półtora roku. Wcześniej pracował m.in. w Initiative Warszawa i CR Media Consulting.(MŁ, 04.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










