Powiększa się widownia TVN 24
04.07.2007, 08:17
Kanały TVN 24, Jetix i MiniMini zanotowały wzrost średniej widowni dobowej (AMR) w pierwszym półroczu 2007 roku – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Spośród pięciu najpopularniejszych kanałów tematycznych największy wzrost zanotował TVN 24 – z 108 tys. widzów w pierwszej połowie 2006 roku do 164 tys. w pierwszej połowie. br. Jetix zwiększył widownię z 41 tys. do 44 tys., MiniMini z 24 tys. do 38 tys. Spadek widowni zanotowały: Cartoon Network/TCM – z 52 tys. do 44 tys. i Eurosport – z 39 tys. do 32 tys. W czerwcu br. z pierwszej piątki stacji tematycznych największą widownię miał również TVN 24 – wzrosła ona w porównaniu z czerwcem 2006 roku z 92 tys. do 158 tys. Wzrost liczby widzów zanotowały: Jetix – z 43 tys. do 49 tys., Polsat Sport – z 23 tys. do 38 tys. i Viva Polska – z 26 tys. do 28 tys. Spadła natomiast widownia Cartoon Network/TCM – z 48 tys. do 44 tys.(AG, 04.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










