Compensa rozpoczyna kampanię telewizyjną
03.07.2007, 08:25
Wczoraj ruszyła telewizyjna kampania wizerunkowa Towarzystwa Ubezpieczeń Compensa SA.
Celem akcji jest promocja wizerunku Compensy i podkreślenie faktu przynależności firmy do Vienna Insurance Group: austriackiej grupy ubezpieczeniowej zajmującej czołową pozycję na rynku ubezpieczeń w Europie Środkowo-Wschodniej. Compensa zaprezentuje także swoje nowe logo. Autorem kreacji oryginalnej wersji filmu, przygotowanego na potrzeby rynku słowackiego, jest agencja Saatchi & Saatchi. Adaptację polskiej wersji 30- i 15-sekundowych spotów przygotowała agencja Grandes Kochonos. Spoty będą emitowane w TVP 1, TVN-ie, Polsacie, TVP 3. Pierwszy etap działań zakończy się 29 lipca, kolejny planowany jest na przełomie sierpnia i września.(MŁ, 03.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










