Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 03, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Compensa rozpoczyna kampanię telewizyjną

Wczoraj ruszyła telewizyjna kampania wizerunkowa Towarzystwa Ubezpieczeń Compensa SA.

Celem akcji jest promocja wizerunku Compensy i podkreślenie faktu przynależności firmy do Vienna Insurance Group: austriackiej grupy ubezpieczeniowej zajmującej czołową pozycję na rynku ubezpieczeń w Europie Środkowo-Wschodniej. Compensa zaprezentuje także swoje nowe logo. Autorem kreacji oryginalnej wersji filmu, przygotowanego na potrzeby rynku słowackiego, jest agencja Saatchi & Saatchi. Adaptację polskiej wersji 30- i 15-sekundowych spotów przygotowała agencja Grandes Kochonos. Spoty będą emitowane w TVP 1, TVN-ie, Polsacie, TVP 3. Pierwszy etap działań zakończy się 29 lipca, kolejny planowany jest na przełomie sierpnia i września.

(MŁ, 03.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.