Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 02, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzy agencje przygotowały kampanię Carlsberga

Rozpoczęła się letnia promocja Carlsberga „Wygraj bilety na UEFA Euro 2008".

Każdy, kto weźmie udział w kampanii, ma szansę wylosować: MP3, piłkę z logo mistrzostw, lodówkę, a także bilety na przyszłoroczne rozgrywki. Akcja prowadzona jest w Internecie (Carlsberg.pl), a wsparciem dla niej są materiały POS i specjalnie oznakowane butelki z piwem. Za kreację odpowiada Agencja Szwejkowski Target Project, za stronę internetową - agencja interaktywna byss.pl. Koncepcję kampanii przygotowały agencja Euro RSCG Marketing House i dział marketingu Carlsberga. Akcja potrwa do końca września.

(DOK, 02.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.